Medicover Hospital Hungary

Medicover Hospital Hungary Budapest clinic 1

בית החולים Medicover Hungary מתמחה בניתוחים קוסמטיים. נוסדה בשנת 1967, מרפאה מוסמכת ISO 9001:2008 ממוקמת בבודפשט, הונגריה. ראה חוות דעת של לקוחות, תמונות לפני/אחרי ושאל על מחיר ניתוח בחו"ל. מלא את הטופס לאבחון מוקדם בחינם. תגובה מהירה.

Medicover Hospital Hungary , בודפשט , הונגריה

Medicover Hospital Hungary הוא מרכז כירורגיה והדמיה חדיש ומתקדם המציע מגוון שירותי בריאות במחירים נוחים, כולל אבחון, אנדוסקופיה, ניתוח אף אוזן גרון, כירורגיה כללית, כירורגיה אורטופדית וניתוחי דליות. הטיפולים הזמינים כוללים ניתוח אף לאף סתום, ניתוח סינוסים, הסרת שקדים ואדנואידים, הסרת כיס מרה, תיקון בקע, שחרור התעלה הקרפלית, ניתוח ארתרוסקופיה של רצועות הברך והברך.

כל ההתערבויות הכירורגיות מבוצעות על ידי מומחים מנוסים ומוסמכים ביותר. יש להם גם מרפאת חוץ עם 12 חדרי ייעוץ ובדיקה. בית החולים מצויד בטכנולוגיה הרפואית העדכנית ביותר, לרבות סורקי CT ו-MRI המתקדמים ביותר, מכשור אנדוסקופי חדיש ומכשירים כירורגיים חדישים כגון ארתרוסקופ Arthrex Synergy ומכשיר לפרוסקופי Storz. . שני חדרי הניתוח המודרניים של בית החולים נתמכים על ידי טיפול תת נמרץ וחדרי ניטור לאחר ניתוח, טכנולוגיית הרדמה כללית וניטור רפואי מתקדמת וציוד עיקור בעל ביצועים גבוהים.

חולים בינלאומיים המבקרים בבית החולים נתמכים על ידי מנהלי תיירות רפואית רב-לשוניים השולטים באנגלית, גרמנית, צרפתית, נורווגית ושוודית. כמו כן, הם נהנים משירותיו של מנהל תיקים מסור בבית החולים, שתפקידו לתווך בין המטופל לצוות הרפואי, ליישם תכניות טיפול ולארגן מעקב.

בית החולים מציע חבילות ייעוץ חינם הכוללות ייעוץ חינם עם מנתח, לינת לילה חינם במלון שותף והסעות חינם משדה התעופה. כאשר שווי הטיפול הוא יותר מ-2,300 פאונד, ערך כרטיס הטיסה מנוכה גם מתשלום הטיפול הסופי, עד למקסימום של 140 פאונד.


התמחות בקליניקה:

ניתוח פלסטי
טיפול בדליות
ניתוח נרתיק

שירותים מוצעים

העברה לשדה התעופה
אירוח משפחתי
הזמנת טיסה
WiFi בחינם
שירותי פירוש
בֵּית מִרקַחַת
חדרים פרטיים
שרותי תרגום


עיר: בודפשט – מדינה : הונגריה – נוסד ב 1967
הַאֲמָנָה: ISO 9001:2008 – שפות מדוברות) : אנגלית, צרפתית, גרמנית, הונגרית

[Leaflet-Marker]

סקירת בית החולים Medicover הונגריה

Napsugár Parádi
Napsugár Parádi
10:22 05 Jul 24
הלכתי לבדיקת הסרטן השנתית שלי בפחד, כי לפני כמה ימים היה לי ניסיון רע עם רופא ממומחיות אחרת באותו מקום. הגעתי לד"ר אסתר קובץ', הרופא היה אדיב וזהיר במיוחד. הוא סיפק לי את כל המידע וענה על שאלותי במלואן. אני יכול רק להמליץ ​​עליו לכולם.
Krisztina Demény
Krisztina Demény
15:38 17 Jan 24
קיבלתי תור לאנדוקרינולוגיה למחרת בטלפון. הרופא היה אדיב, וקיבלתי את המידע הנכון. הרגשתי שהם באמת שמים לב אליי. שמעתי דברים טובים ורעים על המקום, יצאתי עם חוויות חיוביות.
Viktória Dobay
Viktória Dobay
18:34 09 Apr 25
הכל הלך טוב עם הניתוח. מאוד פחדתי מולו בגלל ההרדמה. הרופאים מאוד מדויקים ואדיבים, איש הקשר שלי שמח לענות על כל השאלות שלי, וגם האחיות עוזרות מאוד. בכל מקרה הביאו לי את ארוחת הבוקר למחרת. תודה רבה.
laci rokszin
laci rokszin
18:08 25 Mar 25
Hálás vagyok elsősorban Csóka Jánosdoktor úrnak a műtétért amit elvégzettrendkívül precíz és fájdalommentesen.Nagyszerű orvosi ellátás azaltatóorvos ,nővérek, beteghordók rendkivülbarátságosak, segítőkészek [kopogásnélkül nem jönnek be a szobábamindenre odafigyelnek. A tisztaság 100%-0sa szobák világosak, tágasak. Nyugodtkörnyezetben lehet gyógyulni. Ez előtt 5-szörvoltam már műtve Szegeden a klinikán is deilyen ellátásban sehol nem volt mégrészem. Mindenkinek ajánlani fogom
Orsi Nagy
Orsi Nagy
10:11 28 Mar 25
Életem legjobb választása volt! Dr.Sikó László nőgyógyász( aki egy nagyszerű ember es orvos,mindenkinek csak ajánlani tudom)műtött,petefészek cisztával.Nagyon hálás vagyok azért hogy EMBER számba vettek. Köszönöm Kiss Viktóriánk az eset managernek aki nagyon-nagyon kedves ,bármikor bármilyen kérdéssel fordultam hozzá készséggel válaszolt mindenre( nála nem volt buta kérdés). Köszönöm még ( és remélem senkit nem hagyok ki)Dr Csikós úrnak, Dr Sipos úrnak(altató orvos hatalmasan jó fazon)és Murányi D. mütősnőnek valamint annak kis hölgyek( nővérke) aki vigyázott rám,műtét után hogy széppé varázsolták ezt a kellemetlen helyzetet nekem. Maga a szobám is egy csoda volt .Úgy éreztem mintha szállodában lettem volna ( majd a képek beszélnek) és az ételek is nagyon finomak voltak.Továbbra is ide fogok járni és már családttagot is befizettem.Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!!KÖSZÖNÖM
Ferenc Molnár
Ferenc Molnár
13:35 25 Mar 25
Évek óta ide járok mindenféle vizsgálatra és beavatkozásokra (tükrözés, váll műtét).Vannak néha időpont átszervezések és előfordul, hogy egy adott orvoshoz 1-2 hónapra előre nincs szabad hely, de összességében elégedett vagyok.Műtétes bentalvásnál 1 ágyas modern, légkondis szoba fürdővel, jó reggeli/ebéd/vacsora, maximálisan odafigyelnek az emberre.
Laszlo Moricz
Laszlo Moricz
09:33 27 Mar 25
Egyértelműen a jövő.Alul parkoló, nekem eddig mindig volt hely.Ha belépsz az épületbe, kb mintha évtizedeket léptél volna előre.Nyugtató környezet, tisztaság, jó dizájn.Gyorsan tudsz nyomtatni magadnak (a foglalt időpontra) cetlit, rajta minden információval - de ha segítséget szeretnél, információs dolgozó is van bőven.Minden szinten több kihelyezett ballonos víz, nagyon sok televízió, ahol a sorszámokat mutatják, és hogy melyik szoba lesz (de ez is megtalálható a cetlin 🙂 ).MINDIG pontosan időben jelenik meg, nem kell várakozni - rendkívül precízen meg van oldva.Vérvétel, doktorok, asszisztensek - őszintén örömmel mentem minden alkalommal, imádom őket, de tényleg olyan kedvesek, aranyosak, figyelmesek.Többször is voltam, és különösen üdítő az, amit az egész cég, az épület, az ott dolgozók képviselnek! 👍Egyértelműen 5 ⭐!(Ui: egy doktornő volt, aki ebből a sorból nagyon kilóg - ha újra mennék hozzá, és ismét a nem-medicover színvonalat mutatná, akkor majd leírom.)
Tibor Ottlakán
Tibor Ottlakán
09:12 20 Mar 25
Színvonalas modern épület/egy ágyas szobák/felszereltség és étkezésbeli ellátás. Nagyon tiszta volt minden, a dolgozók kedvesek. A műtők jól felszereltek. A fül-orr-gégész szakorvos magasan képzett, jó szakember csak ajánlani tudom.
Péter Nagy
Péter Nagy
05:15 11 Mar 25
עברתי ניתוח פריצת דיסק. מההתחלה קיבלתי את כל המידע והעזרה לגבי הניתוח והבדיקות המקדימות. הייתי מדגיש את עבודתן של האחיות. מכיוון שביליתי שם רק לילה אחד, לא ציפיתי לקבל טיפול כזה. צוות נחמד ומקצועי מועיל. אתה עדיין יכול לעשות את העבודה הזו.
Szilvia Somos
Szilvia Somos
17:08 06 Feb 25
הייתי כאן לניתוח ירך.דר. זה היה בוקרטיס שפעל. רופא טוב מאוד, אבל גם אדם טוב מאוד.הוא כל הזמן התבונן בי כשהיה בפנים, הוא נכנס כמה פעמים ביום והסתכל עליי. הוא הקשיב בתשומת לב לכל מה ששאלתי (והיו הרבה) ונתן תשובות מקיפות.המיקום: חדרים ליחיד עם טלוויזיה, חדר רחצה, מיטות מתכווננות.האחיות פנטסטיות אחת אחת, הן שמים לב אליך, הן מגיעות כשאתה מצלצל בפעמון, אתה לא צריך לחכות שעות.האוכל טעים.הבעיה היחידה עם האוכל שלו היא שארוחת הבוקר והערב תמיד זהות.רק הבשר הקר משתנה, השאר לא.זה יכול להשתנות.זה לא משנה למי שנמצא פה יום אחד, אבל למי שמבלה פה 4-5 ימים זה קצת לא חשוב.לא הייתי קורא לזה זול, אבל זה לא המקום הכי יקר מבין בתי החולים הפרטיים.
Richárd Vinkler
Richárd Vinkler
11:55 08 Jan 25
הגעתי לניתוח סינוס אנדוסקופי. אפילו החקירות וההתייעצויות המקדימות היו מאורגנות בצורה מושלמת. ביום הניתוח קיבלה את פני סייעת אדיבה ועוזרת, הרופאים ביקרו אותי במחלקה ללא דופי למיטת יחיד ושם תדרכו אותי שוב. אהדת הרופאים מאוד חיובית עבורי! אי אפשר אפילו להזכיר את איכות ופנים המחלקות באותו עמוד כמו של ספקים אחרים... מסיבות ברורות אני לא זוכר את הניתוח ואז הגיעה ההחלמה. האחות המומחית היא ג'נטלמן נחמד, הוא ביקר בקביעות והתעניין. הם לא השאירו אותי לבד. זו הייתה חוויה חיובית, כמעט חוויה לרפא כאן!
Anna 0912
Anna 0912
14:08 15 Jan 25
לפני חודש הם עברו ניתוח בציסטה בשחלה.במהלך הניתוח התברר שגם לי יש דלקת תוספתן וכבר הופיעו הידבקויות. (מעבדה שבוצעה לפני הניתוח, שהייתה מושלמת)המנתחים נקראו והתוספתן שלי הוסר. נאלצתי לבלות 4 ימים בפנים, בהם כולם היו מאוד אדיבים אליי, אם הייתי צריך משהו, האחיות הגיעו מיד, הטיפול היה ברמה מאוד גבוהה. החדרים נקיים, 3 ארוחות ביום.הרופאים והסייעות גם מאומנים היטב, אדיבים, עונים על כל השאלות וסבלניים עד אין קץ.אני ממליץ בלב שלם על בית החולים בודפשט מדיקובר לכולם!אני גם מודה לדר. לאיסטבן שיני, המנתחים וכל מי שהשתתף בניתוח שלי.אני חייבת תודה ענקית גם לאחיות, אני מאוד מודה לכולם, ואני רוצה לציין את רולנד שעזר לי אחרי שהתעוררתי!
Éva Szalay
Éva Szalay
07:01 18 Jan 25
אבל אני משתמש בשירותים הרפואיים של medicover כבר כמעט שנה ואני יכול לומר רק דברים טובים על זה. כל מי שעסקתי איתו היה מאוד אדיב ועוזר. אני יודע, קראתי שיש חוויות שליליות, אבל הן חמקו ממני עד כה. לא במהלך הפגישה הטלפונית ולא במהלך הבחינות חוויתי אלא התנהגות מנומסת ומקצועית. תוך כדי כתיבת שורות אלו, אני מתאושש כעת מניתוח לפרוסקופי שביצע ד"ר אטילה סיפוס בבית החולים מדיקובר, ואני יכול רק לכתוב שוב כדי שלאף אחד לא יהיה מצב גרוע יותר אם יזדקק לטיפול בבית חולים. בזכות המומחיות והדיוק של הרופא לא היו לי כאבים לאחר הניתוח, מלבד האוויר הכלוא המצער (מי שחווה את זה, יודע כמה זה גיהנום, אבל אפשר לצאת מזה תוך יומיים-שלושה), וה הצוות הסיעודי התייחס אליי רק באדיבות, חוויתי אמפתיה ומקצועיות. כל מי שבאתי איתו במגע, מוויקטוריה, מנהלת התיק, דרך המרדים, ועד הרופא שדחף אותי לחדר הניתוח, אני יכול לומר רק דברים טובים על כולם. אני רוצה לציין את אווה, שכבר טיפלה בי בשנה שעברה לאחר ניתוח קל, ואת לאצי, שהוקצתה אלי ביום הניתוח, אבל אני גם מודה לכל השאר שהופכת את התקופה הזו כל כך קלה עבורי . הבעיה היחידה שלי הייתה האיכות הירודה של ארוחת הצהריים (לא ציפיתי לבשר אורז עם מוכסינג) והעובדה שהתאורה במסדרון זרחה ממש דרך החלון שמעל הדלת שלי, אני חושב שזה לא רק שלי כי כל החדרים נראים כמו אותו דבר, אז אני ממליץ לכל אחד לקחת איתו מסיכת עיניים לשינה כשהם הולכים לישון אחרת, הוא נאלץ לישון עם משהו (הציפית שלי) על העיניים שלי. אבל זה באמת המעט. שוב תודה לכל מי שעובד שם!
Tamás Kaszap
Tamás Kaszap
04:40 09 Jan 25
מקום נקי מאוד, מודרני! דר. לאסלו לרינץ', שניתח לי את הרגל, הסביר הכל ברצון ובנימוס. במהלך הניתוח ניסה גם הצוות (מרדים, מובילי חולים, אחיות) להפיג התרגשות מיותרת. תודה רבה לך!
Nemeth Adrienn
Nemeth Adrienn
09:53 18 Dec 24
החוויה שלי בבית החולים מדיקובר הייתה תמיד חיובית! היחס המקצועי, האדיבות והטיפול האיכותי הפכו את השהות שם למרגיעה באמת. תודה מיוחדת לדר. לד"ר András István Szini על המומחיות והסבלנות שלו, שליוו את הטיפול שלי. גם אדיבותה וקשובה של האחות לאצי היו למופת, בעוד שהעזרה והטיפול המהיר של מנהלת התיקים ויקטוריה Pálinkás-Kiss היו הקלה עצומה. בדיקות המעבדה בוצעו במהירות, ללא המתנה, מה שגם תרם לטיפול חלק. אני מודה לכל הצוות על התמיכה והטיפול! אני יכול רק להמליץ ​​עליהם!
Csaba Parti
Csaba Parti
07:09 04 Oct 24
בהשוואה לטיפול ממלכתי, זה שמיים וארץ. החדר, היחס של האחיות והרופאים, התנאים שאין דומה להם. הצוות לא עמוס פי מאה כמו בבתי חולים ממלכתיים, הם אדיבים ומוכנים היטב. החדר עם מיטה אחת נוח, עם חדר רחצה משלו, טלוויזיה, מקרר, ממש כמו בבית מלון. נכון שזה יקר, אבל אין רשימת המתנה ארוכה, ואספקת רשת הבטיחות Premium EP כיסתה את רוב הניתוח של יום אחד. המלווה יכול לחנות בחינם בחניון התת-קרקעי בזמן ההמתנה (לא ניתן להשאיר את הרכב ללילה).אני ממליץ על זה לכולם.
Tünde Pacsika
Tünde Pacsika
15:47 20 Jan 25
הכל היה בסדר גמור. הרופאים, האחיות והצוות היו כולם אדיבים וקשובים. זה קיבל רק 4 כוכבים כי איש האבטחה עם שומר החניה לא רצה להכניס אותי. אמרתי לו שהם מראים את הבן שלי. ראיתי אנשים מתאכזבים רק בגלל שבאו למבחן. נאלצתי לקנות 3 כרטיסים לחניה (לצערי, אפשר לקנות רק 3 כרטיסים)בלי קשר, אני יכול רק להמליץ ​​על זה לכולם. 🙂
Katalin Széles-Szép
Katalin Széles-Szép
15:46 08 Dec 24
Velem itt mindig kedvesek és profik voltak, sosem kellett sokat várni. Ami kissé rossz tapasztalat volt számomra az a parkolás. Férjemmel mentem autóval, aki csak mankóval tudott közlekedni. De alig tudtam lejutni a parkolóba, mert az összes hely foglalt volt. Aztán jött ki egy autó és a helyére besurranhattunk, mert kedves volt a biztonsági őr srác és megengedte, pedig többen is várakoztak a parkolóra.Nehéz lent megtalálni az üres helyet, megfordulni meg nem olyan egyszerű a szűk helyen. Az nagy könnyebbség lenne ha lámpákkal jeleznék, hol van üres parkoló. Hasonlóan, mint az ikeában.
Gábor Gyivicsán
Gábor Gyivicsán
17:07 13 Dec 24
Térdműtétem volt, ahol minden az előre megbeszéltek szerint zajlott. Az orvos Dr. Csanádi István, jó kedélyű, mosolygós, tiszta információkkal szolgál mindig.A kórházi csapatból mindenki kedvesen, hozzáértően foglalkozott velem (mind a nappali, mind az éjszakai műszakban dolgozó nővérek, ápolók, gyógytornász).Csak azért értékeltem 4-esre, mert a reggeli és vacsora nagyon “egyoldalú” menüből áll, viszont finom. 🙂
Brigi
Brigi
08:00 03 Jan 25
אני משתמש בשירותיה של מדיקובר כבר כמה שנים, לפעמים במרפאת אייפל, לפעמים במחוז XIII. כעת, עקב בקע בעמוד השדרה, ביקשתי לקבוע תור ל-MR בטלפון. בעצם יכלו לתת באותו היום אבל בגלל מצבי ביקשתי כמה ימים אחר כך - קיבלתי תור לשעה 20:20, ציינו שאני חייב להגיע 30 (!!! ) דקות קודם לכן!! ביום הנתון התקשרו אליי טלפונית לפני השעה 18:00, וביקשו ממני להגיע 50 דקות קודם, ולקחת איתי את המידע שקיבלתי במייל, ממולא וחתום. למרבה הצער, הצלחנו להגיע מוקדם יותר - נסענו מדונהאראשטי, התנועה הייתה טובה ממה שציפינו. בלי קשר לזה, התקשרו אלי ב-20.14. כואב לי בגלל הבקע שלי שהחמיר עם כל ההמתנה! אני לא מבין למה זה היה טוב, למה היית צריך ללכת לשם 50 דקות קודם?? אבל אפילו 30 דקות זה המון!!! הרי אפילו מילאתי ​​את המסמכים ולקחתי אותם איתי! אני ברצינות לא מבינה, זה ממש מתסכל! אחרת, אף נפש בשום מקום בבניין, מאוד לא ידידותי ולא אישי.
Eniko Horvath
Eniko Horvath
18:49 03 Jun 24
השתמשתי במספר שירותים במסגרת ביטוח חברות (בדיקות מומחים, אבחון, טיפול פיזיותרפיה, פיזיותרפיה) ובמבט לאחור אני לא יכול לומר שזו המרפאה הטובה בעיר. התמזל מזלי עד כה (לאור פוסטים קודמים, יצאתי משם עם מצב בר תיקון וקצת מטרד). אני מגיע לכאן כבר כמעט שנתיים ופגשתי רופאים טובים מאוד בכמה תחומים (למשל ד"ר דורה צ'יקוס, ד"ר פיטר דרס, ד"ר איסטוואן קסנאדי, ד"ר אילדיקו קיס ואחרים שהצליחו לעזור לי, גם כן שכן גם יחסם אלי היה ראוי לכבוד), אשר מתייחסים למטופל בזהירות הראויה, בסבלנות ובכבוד. למרבה הצער, זה לא היה המקרה בכל המקרים. היה מצב שלא הייתי מרוצה לגמרי מהשירות (הסיבה העיקרית לכך הייתה ניהול לקוחות, למשל בעבר בפיזיותרפיה, כשלא קיבלו אותי בגלל איחור של כמה דקות, אבל אם הייתי צריך חכה לטיפול זה כבר לא היה בעיה) אבל לא תמיד השמעתי את זה כי הייתה לי הזדמנות לפתור את הבעיה במקום אחר. יש טיפול טוב יותר בעיר. ניתוח כף הרגל והטיפול הנלווה היו מאכזבים במיוחד, ולכן לא הייתי מפקיד את השמירה על בריאותי על מרפאת מדיקובר בעתיד. אני נשאר בכבוד.
Laura Petrik
Laura Petrik
19:23 10 Apr 25
לקחתי את בתי בת ה-5 לכריתת שקדים. ד"ר Balázs Szabó הוא רופא אף אוזן גרון טוב מאוד, אנחנו מרוצים ממנו מכל הבחינות, מגיע לו 5 כוכבים. אני נותן 2 כוכבים כי ארגון הוא לא הצד החזק שלהם, בלשון המעטה, והבת המסכנה שלי סבלה מאוד בגלל זה. כמה ימים לפני הניתוח, רופא מרדים אמר לנו להיכנס בשעה 10 בבוקר ביום הניתוח, אבל הבת שלי לא יכולה לאכול בפעם האחרונה עד הלילה הקודם. ביום הניתוח חיכינו בסבלנות. אחר הצהריים הרופא המרדים דפק. הוא גילה שהוא יכול היה לאכול ארוחת בוקר באותו יום והוא לא מבין למה עמיתו אסר עליו. עד אז, הילד שלי כל הזמן כמעט התעלף/הקיא מרעב. במהלך אחר הצהריים נתנו לו תה ממותק בקושי רב (גם לזה חיכינו כמה שעות לפני שקיבלנו את התשובה אם הוא יכול לשתות). מאוחר יותר התברר שיש עוד יותר החלקה, כך שאפשר לשתות עוד יותר תה ממותק. אחר כך הוא לא יכול היה לשתות יותר, הוא היה כל כך בחילה, הוא פשוט שכב שם וסבל. זה היה רע לראות את זה כרופא, הייתי רוצה לתת לו IV אם אפשר.לבסוף, הניתוח החל לאחר השעה 18:00. אחרי זה לא היו בעיות מיוחדות - חוץ מזה שהוא לא יכול היה לאכול הרבה זמן, הוא היה כל כך חלש, למרות שכבר היה רעב.בשביל הכסף הזה ציפינו למידע נכון ולא שילד קטן יורעב שלא לצורך במשך יום שלם.
Laura N
Laura N
12:13 20 Mar 25
Proktológiai vizsgálaton voltam dr. Ternyik Lászlónál diagnosztizált fissura miatt, akkor egy hónapja fennálló erős fájdalmak és vérzés miatt. Nem kaptam meg a megfelelő (műszeres) vizsgálatot és ellátást, csupán “megkínoztak” és haza lettem küldve kb. annyival, hogy miután elmúlt a fájdalom, menjek vissza. Két hét újabb szenvedés után ajánlásra kerestem fel a Procto-med kft-t, ahol fel sem merült az érzéstelenítő nélküli vizsgálat lehetősége, és rögtön el is végezték a szükséges beavatkozást (anopapilla eltávolítás). Hasonló panaszokkal küzdőknek szívből ajánlom a Procto-med klinikát, én dr. Csatár Évánálvoltam.Ternyik doktorúrnak egy csillagot adok, amit csupán a Medicoverrel kapcsolatos korábbi tapasztalataim húztak fel kettőre.
Krisz Gál
Krisz Gál
07:49 26 Nov 24
קבעתי תור לבדיקת הולטר של 72 שעות לאמא שלי בטלפון, שם הקולגה אמרה לי שאמי תביא איתה גם 25,000 HUF מזומן כפיקדון. כשהגיע למקום, סכום זה כבר הגיע ל-30,000 HUF. אם לא היה לו כל כך הרבה כסף הוא היה נכשל בפגישה ובבחינה?? אני מבקש שהקולגות יסכימו כמה זה כל כך הרבה ויספקו מידע מדויק ותואם.לאחר הזמנת התור שילמתי עבור הבדיקה אונליין דרך הקישור שהתקבל במייל.ואז, כשאמא שלי, בת 74 ואינה יכולה להשתמש במכשירי מסך מגע, פשוטים ככל שיהיו, עשתה צ'ק-אין בקבלה היום, היא קיבלה שוב ושוב תשלום עבור הבדיקה.למה הקולגה שיושב שם לא רואה במערכת שהבדיקה כבר שולמה? למה המטופל (בן 74) צריך להוכיח ששילם, שזכרונו כבר אינו האמיתי. אני שמח שהמסכן שלי מצא את זה לבד, הפעם לא יכולתי להתלוות אליו...שירות הלקוחות סוף סוף מצא פתרון להחזרת הכסף והודו שהם עשו טעות. אבל זה נעשה רק על ידי התעקשות ודיבור בקול מורם.... לפני כן הוא חזר כ-3 פעמים שהוא רק עובד מוקד, הוא לא יכול לעזור. עם זאת, מספר טלפון זה מסופק לאחר החשבוניות, כך שאם יש לך שאלות או הערות.למרבה הצער, הליכים אלה אינם מפרידים בשום אופן בין שירותי בריאות פרטיים לבין שירותי בריאות ציבוריים. אני עדיין חושב ששירות הלקוחות ותפעול מערכת ה-IT שלהם הם שערורייתי, אבל אם אתה יכול לעבור את זה בלי בעיות, אז הרופאים וצוות בית החולים (חוץ מהקבלה) כבר מביאים את הרמה שאני משלם עבור שירותי בריאות פרטיים.
borzans
borzans
17:16 14 Aug 24
הצוות בקבלה לא הודיע ​​לי שצריך למשוך מספר כדי לבצע צ'ק אין בפגישה, אז עמדתי בתור זמן רב יותר לצ'ק אין, ולא הגעתי לדלפק הקבלה. יש לשלם מראש על הבדיקה, שלא הודיעו לי עליה מראש. פקיד הקבלה שאל באיזה שם צריך להוציא את החשבונית, ואז ציין שאם לא כן זה יכול להיות רק על שם המטופל, אז השאלה לא הייתה רלוונטית... לאחר מכן הוא האשים אותי כמה פעמים שאיחרתי ל- מינוי אליו ליוויתי את הקשיש שלי. אגב, העיכוב נוצר בגלל שלא היה מידע הולם לגבי הצ'ק אין, ולכן חיכיתי שלא לצורך מול הדלפק. הירידה לחניון הייתה קשה, ולא היה מידע ברור היכן אוכל להגיע לקבלה. עם דמי בדיקה כל כך גבוהים, הייתי מצפה מפקידי הקבלה (היו ארבע ולא הייתה הרבה תנועה) שיתנהגו בנימוס, מתחשב ועוזר עם המטופלים, ולא יגידו לי שאני מאחר במספר הזדמנויות, או להתנהג בצורה מתנשאת/מתנשאת. הבדיקה עצמה התקיימה במהירות וביעילות, אך לא התאפשר לי ללוות את קרובי או לנהל שיחה רגועה עם איש הצוות המבצע את האבחון. אפשר היה להקדיש למטופלים יותר זמן ותשומת לב, אז הייתה לי הרגשה שהם מטפלים בי בפס ייצור ושהמטרה היא לייצר כמה שיותר רווח בזמן הקצר ביותר. לעומת זאת, הערכת הממצאים צריכה להמתין עוד שבוע, במקומות רבים זה קורה מיד או למחרת, או לפחות המטופל מקבל משוב לאחר הבדיקה. אבחר בשירות אחר בפעם הבאה, ציפיתי לטיפול טוב יותר.
Krisztina Fricz
Krisztina Fricz
18:09 27 Oct 23
בְּרָכָה! עם רצון טוב, Eügyi מקבל כעת 2 כוכבים. השירות הפרטי שלהם, בגלל שהיינו שם כמה פעמים במהלך השנים, הלכנו בתיאום מראש כמובן אז והיום. עד כה לא חווינו חוויה שלילית, אבל היום במחלקת עיניים חיכינו יותר משעה וחצי... מה שלא יהיה בעיה אם לא היה צריך לבטל הזמנה עקב פעילות אחרת בגלל זה, שהיה מתוכנן ולא נעים! אני מבינה וחוויתי שטיפול רפואי לא טוב במו' אבל אם משלמים (בהתחלה לפני הבדיקות בטרמינל, חובה) והולכים לפגישה אז מצפה למשהו בכסף!!! כי זה היה צפוי...! אנחנו לא מדברים על המתנה של 5-10 דקות ואתה אפילו לא יכול להשאיר את זה שם, טיפול אחר הוא לא אופציה, היות ששילמת מראש ומי ירצה להשאיר 10 HUF יותר?! אז, זה תמוה אם, אחרת. יש בעיה, איזה טיפול נקבל?! בתשלום, גם במגזר הפרטי!-לא צפוי גם שהמטופל שותק לחלוטין, סובל ומתעצבן... !
Anna Fehér
Anna Fehér
18:34 29 May 24
לעולם לא שוב Medicover!הם אנשי מקצוע בהתמודדות עם טראומה לכל החיים במהלך ניתוח קיסרי. דוקטור קלמאש הוא מומחה לדם. (סרקזם.) שום דבר לא מפחיד אותי. גם לא אם האם לעתיד מציינת שהיא מרגישה הכל. גם אז, הוא חותך ללא עוררין כמו חתיכת פריז. אתה צריך להמשיך הלאה. שניים נוספים ממתינים לניתוח. גם הטיפול לאחר הניתוח נמצא מתחת לביקורת. גם אנחנו הבענו את זה. פנה אלינו מישהו מההנהלה שהסכים איתנו להגיש תלונה. לא אנחנו ולא נציג זכויות החולה הגבנו לתלונתנו בכתב לפני 30 יום. אפילו לא קיבלנו תשובה אוטומטית שזה התקבל וכו'. זה מדיקובר. עצה טובה לאחרים: תחסוך עוד קצת ולך למקום אחר ללדת. אני רוצה להוסיף ש-HUF 800,000 זה הרבה כסף עבור משהו שאתה יכול להשיג בכל מקום בחינם. אבל יתכן שגם בבתי החולים הציבוריים היו שמים לב יותר.מידע חדש: הם הגיבו היום לתלונות. הם שיקרו לכל מילה שלנו. מוקף במסכה תפלה שבה הודו לנו על האמון בהם. ובכן, זו הייתה טעות. לא הייתי צריך. אני מאחלת רק דבר אחד: אף אחד לא צריך עוד לעבור את מה שעשינו!
Viktória Lefkó
Viktória Lefkó
16:08 02 Jul 24
אכזבה גדולה עבורי בפעם השנייה. לפני 3 חודשים ביררתי באופן אישי על טיפול יולדות בקבלה, ואז ניערו אותי בליחה, לא יכלו לענות על שאלותיי ועכשיו ביקרתי אצלם שוב על פי המלצה. רציתי לקבוע תור לרופא ספציפי, אבל מתוך 2 הרופאים שציינתי, הם לא יכלו לקבוע לי תור תוך 3 שבועות. אוקיי, אז שאלתי מישהו שיש לו. הלכתי בתקוות גדולות לרופא, שקראתי עליו דברים טובים, לבדיקת הריון. לצערי, זו הייתה החוויה הגרועה ביותר בחיי.אחרי שאדם שרד הפלה ומצפה לתינוק שוב, הם חושבים שיודיעו לו על הכל ואז ייצאו משם מאושרים.עצוב שבדיקה של 10 דקות עולה 31,000 HUF ולאדם אפילו לא אומרים כמה שבועות העובר, האם העובר תקין, רק שהוא שם, הכל בסדר, קח ויטמינים ותחזור בעוד 3 שבועות . והמומחים הללו מציגים עצמם כרופאים מצפוניים שדאגתם העיקרית היא בטיחות האם המצפה ובריאות העובר. כשאתה נכנס במחשבה תצא מאושר כי חיים חדשים צומחים בתוכך, במקום זאת, כעס משתולל ובכי מקיף אותך.....
Dóra Hörcsig
Dóra Hörcsig
22:35 07 Aug 23
כנופיה רעבת כסף.הלכנו לכאן לטיפול יולדות. הלוואי שלא היינו. אף פעם לא קיבלתי את אותו רופא, לכל אחת הייתה נקודת מבט שונה, התאומים הראשונים (2) במהלך ההריון לא היו ממש מרגיעים.כבר היו לי די הרבה תסמינים במהלך השליש השני, שלא הייתי שם לב אליהם אם הייתי שם לב, מעוויתות בכליות לצנתורים מתמידים עם המון מעבדות ועד רעלת הריון, אבל הם נופפו בכל דבר ואמרו "זה נורמלי. להריון תאומים", כמובן שאם היה רופא שלא עשה לו חרא אני ממליץ בפה מלא על כמה בדיקות שהכי זולות אצלם כמובן ב-100,000+ בנוסף לתשלום החבילה. אולטרסאונד גנטי, שבמקרה של תאומים עולה 60,000, הוזעק באיחור של 20 דקות, שהרופא הביא אותנו לאחר מכן. לפיכך, אף אחת מהגולגולות של הילדים לא נבדקה. אפשר היה לגלות מזה די הרבה חריגות... אבל הוא לא התחשק לו... לגיל 60, למה לו... לפעמים עזבתי, ואז חצי שעה לפני התור קיבלתי להתקשר ממספר לא ידוע. הוא אפילו לא הציג את עצמו, הוא רק אמר לי לא ללכת, הוא התבטל ויתקשרו אליי ביום שני.התקשרתי ביום שלישי ולא התקשרו אליי ביום שני, אז נזפו בי על איזה מספר התקשרו אליי, זה לא הם ורואים במערכת שקבעתי תור אבל בטוח לא הראיתי לְמַעלָה. מאוחר יותר התברר שיש רופאה 1 והיא רק יולדת.. אבל גם זרימת המידע היא 0, בדיוק כמו הטיפול שלהם.עובדת שם כבר אמרה לנו לא לחשוב ללכת לשם ללדת תאומים. מצד אחד לא מקבלים אותו אפילו יום לפני שבוע 37. מצד שני, אם יש משהו לא בסדר עם אחד התינוקות, הייתי לוקח אותו מיד לבית החולים הממלכתי, כי יש להם רק בסיסים. ציוד, ומצד שני, אם הוא לא צריך טיפול נוסף, אני יכול להחליט מי מהילדים שלי להשאיר לבד... וכו' כנופיה מגעיל.
Eva Koro
Eva Koro
15:28 29 Jan 25
היום עברתי בדיקה לאחר דליות והסרת תפרים. התנהגותו של "הרופא" ד"ר אדאם נגיורגי הייתה מתנשאת ובראנץ' מהרגע הראשון. אתמול התקשרו אלינו ללכת ב-12.00 במקום ב-9.30. כשנכנסתי, בירכתי והנחתי את המעיל והתיק והתיישבתי מול הרופא. אחרי כמה רגעים של שתיקה מתוחה, הוא שאל, ספר לי למה באת? נדהם, סיפרתי לו למה הלכתי. איך הוא יידע כי הוא בדיוק יצא מחדר ניתוח והוא מנתח בטן והוא אפילו לא יודע על דליות. ובכן, הסכין בכיס שלי כבר נפתחה. ספציפית, האחות עשתה הכל (כולל תפרים היא לא כתבה כלום במכונה, אני לא קיבלתי שום נייר). שאלתי כמה זמן צריך ללבוש את גרבי הדחיסה, והוא אמר לי כל עוד הרופא שביצע את הניתוח אמר. למה האדם הזה היה שם?? כי מלבד העובדה שהוא בהחלט רצה להשליך את התסכול שלו על המטופל המשלם, לא היה טעם אחר! כל זה ב-HUF 500K! תמורת כל כך הרבה כסף, המטופל עשוי לצפות לקצת חסד! ובכן, אתה בוודאי לא תקבל את זה מהאיש הזה כאן! לעולם אל תבוא לכאן שוב!
Gergely Hajmasi
Gergely Hajmasi
19:05 10 Feb 25
לרוע המזל, ב-Medicover שיחקו אמון עבור 100 HUF, שזה כמה שווה הסכם איתם.במהלך הבדיקה הדרמטולוגית שבוצעה על חשבון הביטוח שלי, המליצו ספציפית לאיזה מנתח עלי לפנות לניתוח קל. גם אני ציינתי זאת במהלך התור בטלפון, ומכיוון שיוכלו לקבוע תור לרופא זה רק לתחילת ינואר, גם שביטוח החברה שלי תקף כרגע רק עד סוף דצמבר, האם זו תהיה בעיה? אמרו שאין בעיה. לעומת זאת, בינואר גבו 100 הונגרי עבור הניתוח הקטן, וגם התלונה שלי נדחתה באומרם שיכולתי ללכת לרופא אחר בדצמבר (האם באמת הייתי צריך לבדוק את המלצת רופא העור????).כאן זה באמת היה תלוי באנושיות ובהגינות בחיים האמיתיים אם זה מטופל בצורה טובה, אבל הם בחרו במקום זאת למכור את כבודם תמורת 100e בנוסף לפרמיית הביטוח השנתית.....
Lendvai Anita
Lendvai Anita
06:47 10 Jan 25
היום היה לי "מזל" ללכת לקינגה בורוס לבדיקת דם.היו לי 2 שאלות, התשובות היו מאוד מתנשאות.כששאלתי מי רשם את השם על הבקבוק שקיבלתי בקבלה הוא ענה שכבר אמרתי לו... במקרה של העמסת סוכר של שלוש נקודות ביקשתי שבשאר ה-2 פעמים מודדים רק סוכר מקצה האצבע, לא מבדיקת דם, נכון? תשובה: אז אני רואה שזה לא שם...ויכולתי לרשום עוד. סגנון מתנשא במיוחד, האדם איבד את הדעת.אני לא חושב שמדיקובר צריכה לאפשר לך להעסיק אנשים כאלה. אכזבה עצומה. מעולם לא חוויתי טיפול כזה מאף ספק שירותי בריאות, שלא לדבר על מדיקובר!
13 Schwiiz
13 Schwiiz
08:58 09 Sep 23
09.08.2023 - בדיקת CT לא מומשה במחיר כבד לטענתם, מכשיר ה-CT מתקלקל לפחות פעם בחודש, כך שהם יודעים על הבעיה הקבועה. ברור שיש תחרות רבה במגזר הפרטי, אבל אולי זה לא יהיה רע אם ייקבע איזשהו "הסכם שיתוף פעולה" עם נותני שירות אחרים והמטופלים הממתינים שם - לרוב מגיעים מרחוק ומפסידים. העבודות שלהם בגלל זה - הופנו למקום אחר. זה בערך. בדיקה של 20 דקות המחולקת ל-2 או 3 מקומות לא תשבש משמעותית את התנועה של המוסד השני.תקשורת - "מטופלים יקרים/מכובדים! לצערנו, מכשיר ה-CT התקלקל, תודה על הסבלנות עד כה, אנא קבע תור חדש בקבלה או ציינו את בקשתכם להחזר הסכום ששולם. תודה על פנייתכם אלינו מוסד." - חלום, במקום מציאות "לא היום תהיה בחינה, לך הביתה". איך אתה אוהב להגיד את זה?? בהתעלמות מהמטופל המשלם, מהשעמום וחוסר הכשירות המוחלט של הצוות, הצורה המתנשאת אינה מתקבלת על הדעת.HUF 67 + HUF 3 + HUF 2.5 חניה + HUF 7 דלק בחינם. לעולם לא עוד עם מדיקובר, אני מרתיעה כל מי שחושב שהוא מקבל שירות תמורת כספו.
Szilágyi Márton
Szilágyi Márton
11:43 26 Nov 24
קבעתי תור לבדיקה אורולוגית, שילמתי כמעט 50,000 HUF מראש. בסיטואציה המביכה ממילא, הרופא היה גס רוח ומתנשא, והוא סירב לענות על שאלותי מה לעשות הלאה, וכמעט העיף אותי מהמשרד. לפי המידע באתר של מדיקובר, הבדיקה עלולה להיות לא נעימה, אך היא בשום פנים ואופן לא כואבת. בקושי יכולתי לצאת מהמרפאה ומאז סבלתי מכאבים קשים. אני לא ממליץ על זה בכלל.
Norbert Løke
Norbert Løke
08:24 16 Dec 24
Kilégzéses vizsgálatra érkeztem. 22.900 ft, három órás kezelés. Az előtérben kevés az ülőhely, amit némelyik ember magáénak gondol és befoglalja teljesen. Erre jön még az, aki kísérővel érkezik. Miért kell kísérőt beengedni? Várjon az előtérben. Én, aki fizetek egy három órás szolgáltatásért a hideg lépcsőn kell üljek. 👎
László Vári
László Vári
14:30 04 Nov 24
כפי שסוכם, הגעתי לבית החולים ב-30 באוקטובר בשעה 9:00 בבוקר לניתוח עיניים קטן ששילמתי עליו מראש. במחלקת האשפוז בקומה 1, ליד הדלפק, קיבלתי קבלת פנים די לא ידידותית:1, "למה באת ב-9?"2, הראיתי לך את המייל שכתוב עליו 9 והאחות ענתה שהיא מראה לי פיסת נייר שכתוב עליה 10. הרופא מגיע ב-10 בכל מקרה.3, "צריך לחכות גם ב-SZTK, הם יושבים ומחכים", אמרה האחות.4, "למה צריך לעשות כאן ניתוחי חוץ?"5, הרופא לא הגיע, אבל אני אהיה המטופל הראשון שלה; זה גם מה שהאחות אמרה.כמה דקות אחרי 10:30 אמרתי לאחת האחיות בדלפק שאני לא יכול לחכות עד קץ הזמן. הוא ענה שהרופא עוד לא הגיע ושממילא הם עדיין מקדימים אותי. אז אחרי יותר משעה וחצי של המתנה לשווא, באתי.סיפרתי בקבלה בקומת הקרקע מה קרה וביקשתי עזרה, ללא הועיל. עם זאת, גיליתי שעליי ללכת לבדיקה למחרת, מאחר ולא ביטלתי לפחות יומיים לפני כן!הודעתי למארגן המבצע בכתב על מה שקרה. כמובן שביקשתי את כספי בחזרה, אבל במקום כסף הבטיחו לי בדיקה שלאחריה מישהו יחליט אם אקבל בחזרה את מחיר הניתוח שלא בוצע.אחרי כל זה קיבלתי היום (4.11) חשבונית על הניתוח שלא בוצע כאילו בוצע!לפני ניתוח לא ציפיתי לאדיבות יתרה, אבל מה שקיבלתי היה מתחת לביקורת.
Fanni Gajzinger
Fanni Gajzinger
18:27 16 Sep 24
הזמנתי תור לבדיקת אגן לילדה הקטנה שלי בטלפון, כי קיבלתי את ההוראה הזו, אבל לא קיבלתי תור דרך המדינה, אז בחרתי כאן בטיפול הפרטי. אני מאוד מצטער שעשיתי את זה, כנראה שאפילו הטיפול הממלכתי היה טוב מזה. הם דיברו איתנו בהתנשאות ובגועל, הורים שיש להם ילד ראשון, לא היה לנו מושג מה משמעות הממצאים הקודמים, הודיעו לנו שהכל בסדר עם הילד שלנו. לעומת זאת הד"ר שלא היה נחמד בכלל אמר שלילד יש דיספלזיה ומאוחר מדי, הוא דיבר על ניתוח... הוא שלח את הילד לצילום רנטגן שלאחריו אמר ש לא היה שום דבר רע... ובינתיים חיכינו שעה עם תינוק בן חצי שנה. איך שהם דיברו והתייחסו אלינו, אני גם לא רגיל לכלב שלי בבית.ד"ר יקר, השם הוא ד"ר זסולט צ'אסאר.הימנע מהמקום הזה ככל שאתה יכול.
Bea Horváth
Bea Horváth
06:18 31 Aug 23
קצת באיחור עם הדעה, אבל אני אכתוב אותה! בן זוגי עבר ניתוח בקע רך בפברואר אשתקד, אותו ביצע ד"ר צבא אולה בניתוח לפרוסקופי. הרופא אמר לי שהוא בהחלט לא יכול לעשות כלום במשך שבועיים, למרות שחשבנו שזה לא מעט אז בן זוגי היה בבית, הוא נח כמעט חודשיים, ואז הוא התחיל לעבוד קצת, התחיל לו בקע. לכאוב שוב חזרנו לבדיקה וגם אני בדקתי את עצמי כי גם לי יש בקע צלקת הניתוח שלי הבדיקה הייתה 25,000 HUF לאדם חוץ מזה הרופא לא היה ממש נחמד ביחד עם העוזר שלו הוא אמר על הבעיה שלי שצריך לעשות אולטרסאונד שזה היה + 28,000 HUF, הוא אמר לבן זוגי בחוצפה שלצערי זה קורה, אצל אחד מכל 1,000 מטופלים זה קרה לו, וזה כל מה שהוא ידע. אם היינו מחליטים לעבור שם שוב ניתוח, כמובן שהיינו צריכים לשלם את אותו המחיר! אז זה מקום מגעיל, זה באמת רק תפיסת כסף, שום דבר אחר! עשינו אולטרסאונד עם רופא נחמד במקום אחר, כמובן, וסיפרנו לה הכל, אז יש לה דעה די טובה על המקום, כמובן, במובן שלילי. אז הבקע של בן זוגי חזר על עצמו שזה עקרוני בלתי אפשרי אם מכניסים רשת כזו אבל בכל זאת יצא אז הוא נח בבית כמעט חודשיים ולא עשה כלום, הרופא אמר שאחרי שבועיים הרקמה תידבק לאחור כדי שהוא לא יוכל להזיז את הרשת!
Gréti Sz.
Gréti Sz.
11:37 02 Oct 24
עברתי בדיקת שד מורכבת בתור חולת סרטן שד מאובחנת. מילאתי ​​את כל המסמכים הדרושים באינטרנט, כולל התלונה שלי. הגברת שביצעה את הטמוסינתזה הייתה אדיבה מאוד, היא ניסתה לדאוג לחסוך ככל האפשר מהאזור המנותח. הוא אמר לי ללכת לרופא, שיעריך את ההקלטות ויבצע את האולטרסאונד. זה מה שעשיתי, התפניתי מהר, אבל אולי סיימתי אפילו מוקדם יותר. הרופא סיים את בדיקת האולטרסאונד תוך כמה דקות, אפילו לא הבנתי שאנחנו כבר מוכנים. כששאלתי אותו מה יכולה להיות הבעיה שרשמתי על הנייר? מה יכול להיות מאחורי זה? ואז הוא מביט בי בהלם, איך הוא יידע על הבעיה שלי? אמרתי שרשמתי את התלונות במסמך שהוגש, שם זה נשאל כשאלה. תשובתו הייתה שכן, הוא לא רואה את זה, וממילא הוא לא יכול לקחת דגימה.כשיצאתי, קרוב המשפחה המלווה שלי חשב שהשארתי משהו בחוץ, יצאתי רק בגלל זה, גם הוא נדהם, איך אפשר לעשות את זה כל כך מהר?אני מוצא שזה לא מקובל לקבל בדיקה כזו תמורת סכום כזה. אני גם לא מבין למה צריך לתעד תלונות אם אף אחד לא מסתכל עליהן? היה לי ברור שהרופא רואה את זה ובודק את זה בהתאם. לצערי לא.כמובן שהלכתי למוסד אחר כי לא הצלחתי להירגע. הם מצאו את הנגע באולטרסאונד, שיכול לגרום לבעיה, עכשיו אני הולכת לבדיקת MRI. הם אפילו לא הבינו שלא ראו את השינוי באולטרסאונד הקודם.
Erdélyi József
Erdélyi József
09:46 24 Aug 24
כשנכנסים לבניין מתחילים בתשלום!! בפברואר הלכתי לפגישה אורטופדית עם ממצאי אולטרסאונד וכאבי ברכיים. "הרופא" בחן את הממצאים ואמר שהוא צריך לנתח. האמנתי לו כי הוא המקצוען. הוא עבר ניתוח באפריל חזרתי שבוע לפני הבדיקה הראשונה כי זה כאב. בעוד שבועיים אני אעבור עוד בדיקה, זה עדיין כואב, הוא אומר שזו זריקה, ויהיה בסדר, כשאני פה, בבקשה תסתכל גם על השני, כי זה התחיל לכאוב. גַם. הוא מביט בצד השולחן ואומר שהוא צריך להיות MR. זה יצא ככה, אבל מכיוון שהיה להם תור הרבה זמן, עשיתי את זה במקום אחר, ושאלתי אם זו בעיה. אמרו שאין בעיה. חזרה ל"רופא" להזרקה. הוא אפילו לא מסתכל על ה-MRI, הוא אומר שתפסיק את הזריקה וזה יהיה בסדר עכשיו אוגוסט ושתי הרגליים שלי כואבות אותו דבר, אם לא יותר. אל תביאו תוצאות בדיקה ממקומות אחרים, כי הם אפילו לא יסתכלו עליהם. נכון שהיה זול אצלם ב-3,000, אבל תוך שבועיים. אל תצפה מהם לאהדה, כי אתה לא משלם ולא אכפת להם אם כואב לך. הרופא הוא חייל טוב כי הוא עושה הכל בשביל הפלוגה ורוצה לענות שכואב לך כבר חודשים ושהוא לא מעוניין בתרופה. יכול להיות אפילו שהוא פשוט לא מבין מה העבודה (המקצוע) שלו, או מה שגרוע מכך, שלא אכפת לו מה יהיה איתך. אם לא עבור הראשון, אז עבור האחרון, הימנעו מ-bodo lászló.נ.ב: אם כותבים ביקורת באתר medicover, מותר רק תגובות חיוביות, כי הן לא יפורסמו!
Baráth Szilvia
Baráth Szilvia
12:03 16 Aug 24
רציתי בדחיפות שיספקו לי עוד אחד במקום המרשם המקולקל, שכן כאדם שחי עם מחלה אוטואימונית קשה, אני לא יכול לחכות ימים/חצי ימים נוספים עד שהם יתקנו את מה שהתקלקל ויקבלו סוף סוף תרופה. נאלצתי לחכות לכל זה, כי הם לא ידעו אם הם יוכלו לכתוב את המתכון בכלל. אחרי - כבר מאוחר מדי, התקשרו אליי בחזרה להגיד שהעניין טופל, אמרתי שכבר פתרתי את זה, שאני צריך את התרופה בבוקר, לפני שהפקידה מנתקת אותי.
Aron Prohaszka
Aron Prohaszka
06:10 15 Aug 24
הייתי 2 פעמים. הייתי מבין שבתור מרפאה פרטית זה קצת פס ייצור וצריך לשלם על כל תנועה. אבל זה כבר לא כך שאני מקבל הרבה יותר תשומת לב ומומחיות ב-SZTK. במהלך בדיקת איברי המין, עינו אותי כמו שלא היה מעולם ובגלל שהרופא שערך את הבדיקה לקח את הדגימה במהירות, בגסות ובקצפת. במקרה השני רשמו משחה נגד מחלת ליים שכפי שהתברר מאוחר יותר מאיצה את התפשטות החיידקים ואנטיביוטיקה שמונעת ממך לצאת לשמש, למרות שיש כזו שאפשר להשתמש בה, אבל הרופא לא ידע על זה.
Insu Linde
Insu Linde
08:55 14 Aug 24
גַז. אמבולנס תורן לטיפול דחוף - כתוב רכוש. ילד של גבר בועט בסלע, כף הרגל שלו מתנפחת ומכיוון שהיא לא מתרפאת מספיק מהר, הוא מתקשר היום, שלישי, למספר החירום של מדיקובר. ראשית, האזנה למוזיקה הרבה זמן, כלום. טלפון נוסף למספר המרכז, רישום נתוני בית המשפט, העברה, תשאול מקצועי מנומס, צבע כף הרגל, האם ניתן לעמוד עליה וכו'. - עד כה הכל טוב. ואז פגישה עם טראומטולוג ביום חמישי. כן, בעוד יומיים. אני חושב שאם אלך עם זה למרכז טראומה של בית חולים כלשהו, ​​הם יסתכלו על זה לפני יום חמישי, למרות שזה חייב להיות אחרי 12 שעות של ישיבה. הפתרון של Medicover אינו טוב מזה, למעשה.תודה רבה על התגובה להודעה שלי למחרת. לצורך החקירה, אני ממליץ להאזין להקלטות האודיו של שיחות הטלפון שלהם.
Irén Ádám
Irén Ádám
10:26 29 Jul 24
ביולי 16 אובחן פוליפ בגובה 10 ס"מ בפי הטבעת, שגודלו היה 15 מ"מ ואובחן בגסטרואנטרולוגיה באובודה בהקשר של קולונוסקופיה. (ההיסטולוגיה הייתה שלילית.) מכיוון שהם לא הצליחו להסיר אותו, הם המליצו על תנאי בית חולים, אז ביקרתי ב-Medicover, שם דר. יש לי פגישה עם Csaba Oláh. ד"ר. לדבריו, הם לא יכולים לבצע את הניתוח בגובה זה בשל הסיכון לסיבוכים והיעדר ציוד. שילמתי 29,900 HUF, שאני מצפה שיוחזרו מיד. ציינתי את בקשתי בטלפון לעמיתך ניקולט תות', שהבטיחה להתייעץ בעניין. מאז לא קיבלתי תשובה. אני מקווה שמדיקובר לא רוצה לשלם עבור שירות שלא קרה, אז אני מקבל את הכסף שלי בחזרה. אין לי חשבון בנק, אז אני מבקש את ההחזר בדואר.
Horváth Szilvia
Horváth Szilvia
13:37 12 Jul 24
צריך לעשות צ'ק אין כמו בשדה התעופה, אבל אם זה לא עובד ואתה מעז לשאול, פקידי הקבלה פלגמטיים. צריך לשלם מראש על השירות שעדיין לא השתמשתם בו, אבל במקום חשבונית מוקדמת נותנים לכם חשבונית, כדי שהביצוע והבדיקה עוד לא התבצעו. הבניין כולו מגניב, אבל קשה למצוא משהו, אין מי שיעזור, אין שלטים. הבדיקה נמשכה כ-5 דקות, הרופא המליץ ​​שנעשה ניטור עצמי, ננהל יומן (יומן שתן) - ביקשנו דגימה לזה, הוא אמר להיכנס לאינטרנט, נמצא את זה שם. כל זה תמורת 30,000 HUF וזה אפילו לא היה נחמד....היו לי חוויות דומות במהלך בדיקה נוספת. לרופאים אין מעילים, ולרופאים אין עוזרים.
Fruzsina Szegedi
Fruzsina Szegedi
09:25 23 Jul 24
קבעתי איתם תור ל-MRI גוף מלא, צירפתי את בדיקת ה-CT הקודמת של עמוד השדרה ורשמתי את תלונותיי בדף הנתונים של הלקוח MR על כך שיש לי כאבים בגב התחתון ושהעצב הסיאטי מתוח. מצד שני, ד"ר אדיט קרפטי תיארה שהכל בסדר עם עמוד השדרה שלי, כשאפילו עם עין הדיוט אפשר לראות שעמוד השדרה שלי לא בריא. דיברתי עם מדיקובר בטלפון, והם אמרו שהרופא ראה את הבעיה, אבל מכיוון שבוצע בדיקת MRI על כל הגוף וזה לא היה ממוקד (בכל מקרה היו מספיק תמונות של עמוד השדרה שמספר רופאים ראו), הבליטה הייתה לא מתואר. השארתי אצלם 150,000 HUF, אני לא ממליץ על זה לאף אחד! הדבר הטוב ביותר הוא שהרופא איבחן את הבעיה באזור הגולגולת, שם אין לי תלונות, כאילו הכל נכתב מתבנית! מזל טוב למדיקובר!! אתה לא יכול להיכנס למדינה, זה רק גרירה! העובדים כאן לא נשבעו לרפא חולים, אלא לכסף. כמה רע שצריך להגיד למטופל שהממצאים שגויים ושעמוד השדרה שלו לא טוב? ומה שעוד יותר גרוע זה שהם אפילו לא מכירים בטעות, והרופאה מודה בגאווה שהיא ראתה את הבעיה, ובכל זאת היא לא רשמה אותה! ממצא נוסף?? זה לא שווה כל כך הרבה כסף. מגעיל ומקומם!
Dér R.
Dér R.
13:00 11 Sep 23
Medicoverבית חולים פרטי בוויש.בקיצור, Medicover הוא בית חולים ציבורי בעל מראה מערבי ב-Tiszanekersd-Alsó הפועל במחירים מערביים, נשכחים במשך שלושה עשורים, עם עובדים שמוחזקים שם בניגוד לרצונם - על סמך הניסיון שלנו.אנחנו אף פעם לא משתמשים בשירותים כלשהם דרך Medicover!הסיבה היא שבדיקת ה-CT בוטלה 20 דקות לפני תחילתה מכיוון שהמכונה התקלקלה והיה צריך להזעיק את המכונאים. כמו שאמרו, זה קורה כל חודש, ממש היום, ליתר דיוק כמו שהעוזר אמר:"כולם יכולים ללכת הביתה, בהחלט לא תהיה בדיקה היום, בדיקת ה-CT מקולקלת!"חומר הניגוד כבר היה בגוף באותו זמן, כך שלא ניתן היה לשתות עוד 48 שעות.---לא הצלחתי להיכנס לזה בפירוט, בגלל מגבלת התווים בגוגל, אבל אצרף אותו כאן כתמונות.הגשנו שם תלונה בכתב, שלחתי הכל לכתובת המייל הרשמית ובמקום תשובה הם הגיבו רק להערכה הזו.
Next Reviews

לשנות / לתבוע / לדווח על שגיאה

על הסופר

Kevin

אני קווין, מייסד האתר. המסע האישי שלי גרם לי להבין כמה חשוב להיות מעודכן לפני הליך קוסמטי, דנטלי, שיער או רפואת רבייה. היום אני רוצה לעזור למי ששוקל נסיעה רפואית, על ידי מתן מידע על ההליכים, עלויותיהם, הכנה ומעקב לאחר הניתוח. למרות שהמאמרים שלי נכתבים בזהירות רבה, הם בשום אופן לא מחליפים את העצה האישית של איש מקצוע בתחום הבריאות. אני מזמין אותך לגלות את הסיפור שלי כדי להבין טוב יותר את הגישה שלי.


‍👩‍⚕ קבלו הצעת מחיר בחינם ➡️